REKRUTACJA 2024/2025 - REGULAMIN

Wniosek o przyjęcie do Liceum oraz jego uzupełnienie o kopię świadectwa ukończenia szkoły i kopię zaświadczenie o wynikach egzaminu ósmoklasisty należy złożyć poprzez system naboru elektronicznego nabor.pcss.pl:

 

Wniosek o przyjęcie:

Wniosek należy złożyć w systemie naboru elektronicznego podpisując go za pomocą profilu zaufanego, następnie dołączyć plik z wnioskiem w formacie pdf w systemie naboru. W przypadku braku możliwości podpisu elektronicznego należy wydrukować go z systemu i podpisać ręcznie, następnie zeskanować lub zrobić wyraźne zdjęcie i załączyć jako dokument w systemie naboru.

Wnioski należy składać od od 22 kwietnia 2024 do 21 maja 2024 do godz. 12:00.

W przypadku wyboru klasy dwujęzycznej 1B na dowolnym miejscu listy preferencji należy zaliczyć sprawdzian kompetencji z języka angielskiego, który odbędzie się w budynku PLOUŁ dnia 7 czerwca 2024 o godz. 16.00  (II termin: 14 czerwca o godz. 16.00).

 

Kopia świadectwa i wyniki egzaminu ósmoklasisty:

Przed przesłaniem kopii świadectwa i wyników należy bezwzględnie wprowadzić oceny i osiągnięcia oraz wyniki egzaminu ósmoklasisty do systemu naboru. Tylko wnioski z poprawnie wprowadzonymi danymi do systemu będą brały udział w rekrutacji.

UWAGA: Prosimy o bardzo uważne wprowadzenie danych i kilkukrotne sprawdzenie, czy wszystkie dane w postaci ocen i osiągnięć zgadzają się ze świadectwem. W ostatnim etapie, po dostarczeniu oryginału świadectwa i wyników egzaminu, w przypadku błędu lub niezgodności z tym świadectwem, kandydat może zostać usunięty z listy i tym samym nie dostać się do żadnej ze wskazanych szkół. Wprowadzone osiągnięcia do systemu muszą być wpisane na świadectwie, prosimy o nieprzysyłanie żadnych dodatkowych dyplomów, zaświadczeń itp. Osiągnięcia, które nie zostały wpisane na świadectwie nie mogą pojawić się w systemie rekrutacji.

Świadectwo należy zeskanować lub zrobić wyraźne zdjęcie dwóch stron. Zaświadczenie należy zeskanować lub zrobić wyraźne zdjęcie. Pliki należy załączyć w systemie naboru.

Kopie świadectw z wynikami egzaminu należy załączać niezwłocznie od 3 lipca 2024 do 9 lipca 2024 do godz. 15:00.

Prosimy o niezwlekanie z załączaniem dokumentów. Wnioski wraz z otrzymanym świadectwem i wynikami będą rozpatrywane w kolejności ich zgłoszeń. Prosimy o cierpliwe oczekiwanie na zaakceptowanie wniosków i osiągnięć oraz niezgłaszanie zapytań w tej kwestii. W przypadku problemów będziemy się z Państwem kontaktować.

Szkoła nie udziela informacji na temat funkcjonowania i obsługi systemu elektronicznego naboru - należy zaznajomić się z instrukcją obsługi lub w przypadku błędów kontaktować z firmą odpowiedzialną za serwis naboru elektronicznego.

Potwierdzenie woli przyjęcia kandydatów zakwalifikowanych w postaci przedłożenia oryginałów w/w dokumentów odbywać się będzie w dniach od 15 lipca 2024 godz. 12:00 do 18 lipca 2024 godz. 12:00 w budynku PLOUŁ. Dokładny harmonogram pracy liceum w te dni zostanie podany na stronie.

W tym również terminie prosimy o składanie wszelkich innych dokumentów uzupełniających (zaświadczenia, oświadczenia itp.)

TEST KOMPETENCJI JĘZYKOWYCH

Test kompetencji językowych jest na poziomie B1+  wg opisu CEFR i składać się będzie z następujących części:

  • czytanie ze zrozumieniem (zadania zamknięte)
  • zadania leksykalno-gramatyczne (zadania otwarte)
  • krótki tekst do napisania (np. opis, historyjka lub list)

Test będzie trwał 60 minut.

Łączna liczba punktów to 50 a próg zaliczeniowy wynosi 50% czyli 25 p.

Z testu zwolnieni są finaliści i laureaci Olimpiady z j. angielskiego oraz osoby, które zdały egzamin z j. angielskiego i posiadają certyfikat znajomości języka na poziomie przynajmniej B2. Skany stosownych dokumentów prosimy przysyłać na maila szkoły : liceum@uni.lodz.pl

Osoby zgłaszające się na test prosimy o przesłanie następującej wiadomości na maila szkoły:

Imię Nazwisko osoby zdającej zgłasza się na test kompetencji językowych w Publicznym Liceum Ogólnokształcącym UŁ.

 

Test odbędzie się 7 czerwca o godz. 16.00 w budynku szkoły (II termin: 14 czerwca o godz. 16.00).

W przypadku problemu z terminem, prosimy o kontakt mailowy ze szkołą.